Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

22.09.2017

Στο σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε το πρόγραμμα μαθημάτων του χειμερινού εξαμήνου 2017-2018

Ρέμος Αρμάος, MSc PhD, εκπαιδευτικός ερευνητής με ειδίκευση στις εφαρμογές των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, υπεύθυνος εκπαίδευσης στελεχών του ΚΕΘΕΑ και σύμβουλος καθηγητής στην εκπαίδευση ενηλίκων στο ΕΑΠ. Οι μεταπτυχιακές σπουδές του ήταν στην εφαρμοσμένη εκπαιδευτική έρευνα και η διδακτορική του διατριβή από το Πανεπιστήμιο του Manchester του Ηνωμένου Βασιλείου ήταν σχετική με τη χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση ως γνωστικών εργαλείων μάθησης.

Από το 2002 εργάζεται στο ΚΕΘΕΑ (www.kethea.gr) αρχικά ως Υπεύθυνος αναπτυξιακών προγραμμάτων με έμφαση στο σχεδιασμό, εφαρμογή, παρακολούθηση και αξιολόγηση Ευρωπαϊκών ερευνητικών projects και μετέπειτα (2004) ως Υπεύθυνος στο Τμήμα Εκπαίδευσης Στελεχών με αντικείμενο το σχεδιασμό, οργάνωση και αξιολόγηση εκπαιδευτικών δράσεων και προγραμμάτων σε συνεργασία με ακαδημαϊκά ινστιτούτα της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Το 2006-2008 ανέλαβε προσωρινά τη θέση Αναπληρωτή Υπεύθυνου Τομέα Εκπαίδευσης συντονίζοντας τη στρατηγική του οργανισμού στην εκπαίδευση των επαγγελματιών και στην υλοποίηση Ευρωπαϊκών δράσεων εκπαίδευσης. Από το 2006 είναι Σύμβουλος Καθηγητής στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (www.eap.gr) στη μεταπτυχιακή θεματική ενότητα Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων.

Έχει εργαστεί ως ερευνητής-αξιολογητής (Research Fellow), μέλος μιας διεπιστημονικής ομάδας στο Πανεπιστήμιο του Sheffield, του Ηνωμένου Βασιλείου στην αξιολόγηση παρεμβάσεων με στόχο τη μείωση της αντικοινωνικής συμπεριφοράς νέων (National Evaluation of On Track), στη διερεύνηση των κοινωνικών παραμέτρων, στη διαχείριση έργου και στην οικονομικο-αποτελεσματική ανάλυση Έχει εργαστεί ως ερευνητής-αναλυτής στον Τομέα Επιχειρησιακής Ανάπτυξης της Αστυνομικής Διεύθυνσης Manchester, σε ένα πρόγραμμα διερεύνησης νεανικής εγκληματικότητας σε περιοχές με υψηλό ποσοστό παραβατικότητας. Παράλληλα, έχει μεγάλη διδακτική εμπειρία σε ακαδημαϊκά προγράμματα Ελληνικών και ξένων ΑΕΙ, κυρίως στην κατεύθυνση της μεθοδολογίας έρευνας στις κοινωνικές επιστήμες και στην αξιολόγηση δομών και παρεμβάσεων. Είναι εμπειρογνώμονας σε θέματα δια βίου μάθησης (ERASMUS+), σε Ευρωπαϊκό (EACEA) και εθνικό επίπεδο (ΙΚΥ). Έχει συμμετάσχει, είτε ως συντονιστής είτε ως εκπαιδευτής σε αρκετά προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων ενώ έχει δημοσιεύσει σχετικά άρθρα σε περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων.