Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

 


Εδώ, μπορείτε να διαβάσετε την ετήσια έκθεση του Συντονιστικού Οργάνου Διώξης Ναρκωτικών για το έτος 2017


 

2.11.2020

ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ το πρόγραμμα του χειμερινού εξαμήνου του ακ. έτους 2020-2021 

Πρόγραμμα

 


 

15.10.2020

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ

Εδώ


 

12.10.2020

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Από το Συντονιστικό Όργανο του ΔΠΜΣ "Ποινικό Δίκαιο και Εξαρτήσεις", ανακοινώνεται ότι στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών θα εισαχθούν για  
το ακαδημαϊκό έτος 2020 - 2021 οι πρώτοι εβδομήντα (70) υποψήφιοι κατά τη σειρά κατάταξής τους. Θα λειτουργήσουν 2 τμήματα 35 ατόμων.

Περισσότερα εδώ


 

Ελίζα Πατούρη, PhD, MSc,Bsc, Ψυχολόγος- εγκληματολόγος- ερευνήτρια, Διδάκτωρ Εγκληματολογίας στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας.  

Έχει αποφοιτήσει από το Τμήμα Ψυχολογίας της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου του Kent στο Ηνωμένο Βασίλειο, και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Δικανικής Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο του Surrey. Η διατριβή του μεταπτυχιακού περιέλαβε  την ανάλυση των επιπτώσεων της διακοπής της διακίνησης ναρκωτικών. Έπειτα πήρε υποτροφία για διδακτορικό στο Πανεπιστήμιο του East Anglia στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η έρευνα της επικεντρώθηκε στους ψυχολογικούς παράγοντες που ωθούν τους νέους στην χρήση μαριχουάνας.  Την ίδια περίοδο διεύθυνε το πρόγραμμα Δικανικής Ψυχολογίας και Εγκληματολογίας.

Η ερευνητική της δραστηριότητα και οι συναφείς δημοσιεύσεις και ανακοινώσεις σε συνέδρια αφορούν την κατανόηση και αντιμετώπιση της εξάρτησης και ευρύτερων αντικοινωνικών συμπεριφορών.  Σήμερα είναι Διδάκτωρ του Τμήματος Εγκληματολογίας στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Επίσης είναι διευθύντρια ερευνητικών προγραμμάτων στο CARDET (www.cardet.org). Την τρέχουσα περίοδο εργάζεται σε ένα ερευνητικό έργο  που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης Grundtvig της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Βασικός στόχος του  είναι η ανάπτυξη καινοτόμων μαθησιακών δραστηριοτήτων ώστε να υποστηρίξει ενηλίκους οι οποίοι βρίσκονται σε διαδικασία απεξάρτησης από τον εθισμό να προετοιμαστούν για σπουδές σε επίπεδο Κολεγίου ή Πανεπιστημίου και να επιτύχουν σε αυτές.